loading...
ورود بی جنبه ها ممنوع.عکس و اخبار داغ .عکس جدید
admin بازدید : 204 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

رونالدو به پرز: رئال یا جای من است یا بنیتس :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../رونالدو-به-پرز-رئال-یا-جای-من...
23 hours ago - کریستیانو رونالدو یکی از ناراضی ترین بازیکنان حال حاضر رئال مادرید است و شکست شب گذشته برابر بارسلونا، شرایط را برای او دشوارتر نیز ...
22 hours ago - بنیتس نه تنها با رونالدو که با برخی ستارگان بزرگ تیمش چون راموس و خامس نیز ارتباط خوب و حسنه ای ندارد.

رونالدو به پرز: رئال یا جای من است یا بنیتس - پویش

puyesh.net/.../رونالدو-به-پرز-رئال-یا-جای-من-است-یا-...
3 hours ago - به گزارش پویش و به نقل از "ورزش سه"، رئال شب گذشته در برنابئو با 4 گل هم نتیجه را به بارسلونا واگذار کرد هم از لحاظ فوتبالی نشان داد که با ...

رونالدو به پرز: رئال یا جای من است یا بنیتس - گرنا

gornanews.ir/.../6349_رونالدو%20به%20پرز-%20رئا...
2 hours ago - کریستیانو رونالدو یکی از ناراضی ترین بازیکنان حال حاضر رئال مادرید است و شکست شب گذشته برابر بارسلونا، شرایط را برای او دشوارتر نیز ...

گذارخبر | رونالدو به پرز: رئال یا جای من است یا بنیتس ...

gozarnews.ir/رونالدو-به-پرز-رئال-یا-جای-من-است-یا-...
4 hours ago - به گزارش “'گذار خبر”، رئال چند شب گذشته در برنابئو با ۴ گل هم نتیجه را به بارسلونا واگذار کرد هم از لحاظ فوتبالی نشان داد که با بنیتس، حرفی ...

هشدار کریستیانو رونالدو به پرز: اینجا یا جای من است یا بنیتز!

www.tarafdari.com/.../هشدار-کریستیانو-رونالدو-به-...
19 hours ago - هشدار کریستیانو رونالدو به پرز: اینجا یا جای من است یا بنیتز! .... رئال مشکلش مربی - پرز -رونالدو یا افت بازیکنا یا تاکتیک مضخرفش نیست ...
17 hours ago - به گزارش خبرآنلاین؛ روزنامه گازتا دلا اسپورت ایتالیا در خبری نوشته است که کریس رونالدو به پرز هشدار داده رئال مادرید یا جای او است یا جای رافا ...

رونالدو: رئال مادرید یا جای من است یا جای بنیتز - برنامه نود

90tv.ir/.../شمارش-معکوس-برای-اخراج-رافا-رونالدو-رئال...
23 hours ago - شمارش معکوس برای اخراج رافا/ رونالدو: رئال مادرید یا جای من است یا جای ... پرز صحبت کرده و خطاب به مدیر رئال گفته است:" رئال مادرید یا جای من است ...


رونالدو به پرز: رئال یا جای من است یا بنیتس - ساعت24

www.saat24.com/.../رونالدو-به-پرز-رئال-یا-جای-من-اس...

20 hours ago - رئال شب گذشته در برنابئو با 4 گل هم نتیجه را به بارسلونا واگذار کرد هم از لحاظ فوتبالی نشان داد که با بنیتس، حرفی برای گفتن در مقابل آبی ...

هشدار کریستیانو رونالدو به پرز: اینجا یا جای من است یا بنیتز!

7sobh.com/.../هشدار-کریستیانو-رونالدو-به-پرز-این...
هشدار کریستیانو رونالدو به پرز: اینجا یا جای من است یا بنیتز! ... طبق گفته رسانه ها، ستاره پرتغالی آخرین اولتیماتوم را هم به رئیس باشگاه رئال مادرید داده است.
17 hours ago - کریس رونالدو نسبت به سرمربی کنونی رئال موضعی تند گرفته است. ... کریس رونالدو به پرز هشدار داده رئال مادرید یا جای او است یا جای رافا بنیتز!

رونالدو به پرز: اینجا یا جای من است یا جای بنیتس | متا ورزش

www.metavarzesh.com/.../رونالدو-به-پرز-اینجا-یا-جا...
1 day ago - رونالدو به پرز: اینجا یا جای من است یا جای بنیتس ... اما می‌توان گفت این بازی، نشان‌دهنده بدترین عملکرد رئال در چند سال اخیر در ال‌کلاسیکو بود.
11 hours ago - رونالدو به پرز: رئال یا جای من است یا بنیتس. رئال شب گذشته در برنابئو با ۴ گل هم نتیجه را به بارسلونا واگذار کرد هم از لحاظ فوتبالی نشان داد که ...
2 days ago - ادعای روزنامه ایتالیایی/ پرز به رونالدو:” یا جای من این جاست یا بنیتز!” مرجع خبری رئال مادرید:روزنامه گاتزتا دلوا اسپورت ادعا کرد که رونالدو از پرز خواسته ... رئال مادرید، رونالدو که رابطه خوبی با بنیتز ندارد خواستار اخراج او شده است.

رونالدو به پرز: رئال یا جای من است یا بنیتس - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/14968506 - Translate this page
22 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته در برنابئو با 4 گل هم نتیجه را به بارسلونا واگذار کرد هم از لحاظ فوتبالی نشان داد که با بنیتس، حرفی برای ...
13 hours ago - کریستیانو رونالدو یکی از ناراضی ترین بازیکنان حال حاضر رئال مادرید است و شکست شب گذشته برابر بارسلونا، شرایط را برای او دشوارتر نیز ...

شمارش معکوس برای اخراج رافا/ رونالدو: رئال مادرید یا جای من ...

namehnews.ir/.../شمارش-معکوس-برای-اخراج-رافا-رونال...
22 hours ago - بنیتز پنج ماه و نیم پس از آغاز کارش در رئال مادرید در لبه پرتگاه قرار ... پرز صحبت کرده و خطاب به مدیر رئال گفته است:" رئال مادرید یا جای من است ...
کریستیانو رونالدو یکی از ناراضی ترین بازیکنان حال حاضر رئال مادرید است و شکست شب گذشته برابر بارسلونا، شرایط را برای او دشوارتر نیز کرده است. به ...

رونالدو: رئال مادرید یا جای من است یا جای بنیتز!

ostanha.tabnak.ir/.../رونالدو-رئال-مادرید-یا-جای-من-است...

14 hours ago - کریس رونالدو نسبت به سرمربی کنونی رئال موضعی تند گرفته است. ... کریس رونالدو به پرز هشدار داده رئال مادرید یا جای او است یا جای رافا بنیتز!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 9,365
  • بازدید کلی : 131,385